Welkom bij Alumni Zevenkerken

Een waardevol netwerk

De alumni van onze school delen allemaal een bijzondere ervaring: we hebben onze schooljaren doorgebracht op een unieke locatie, zowel letterlijk als figuurlijk. De Abdijschool is een belangrijk deel van onze jeugd en daar mogen we trots op zijn.

Het netwerk van oud-leerlingen van Zevenkerken is waardevol en evident. Alumni delen sterke vriendschappen met jaargenoten en ontdekken vaak onverwachte connecties met oud-leerlingen van andere generaties binnen hun kennissenkring en professionele netwerk.

De rol van de alumnivereniging

De Alumnivereniging van Zevenkerken brengt dit bijzondere netwerk al vele jaren samen. We verzamelen en updaten de gegevens van alumni en bieden een interactieve database met al deze contactgegevens. Daarnaast organiseren we diverse events voor alle oud-leerlingen, zoals tentoonstellingen, bedrijfsbezoeken en stadswandelingen. Deze activiteiten zijn altijd gelinkt aan een oud-leerling en zorgen voor een blij weerzien.

De rol van de alumnivereniging

Verzamelpunt netwerk

De Alumnivereniging van Zevenkerken speelt al vele jaren bewust een rol in het samenbrengen van dit bijzondere netwerk van onze school. We verzamelen en updaten de gegevens van de alumni en bieden deze aan via een interactieve database met al deze contactgegevens.

Magazine "Zevenkerken"

Leden van de Alumnivereniging ontvangen ons magazine 'Zevenkerken'. Dit tijdschrift, samengesteld door oud-leerlingen en leerkrachten, bevat interviews met alumni, artikelen over hun activiteiten, en actuele informatie over de school, de abdij en de priorij.

Plan je reünie

Oud-leerlingen die een reünie willen organiseren voor hun jaargenoten, kunnen contact opnemen met de Alumnivereniging. We voorzien een bescheiden budget om elke reünie extra feestelijk te maken.

Blijf verbonden

Iedereen die onze Alumnivereniging wil versterken, is van harte welkom! Het biedt de gelegenheid om de band met de school te behouden, het leven op het college te volgen, en samen met andere oud-leerlingen de vereniging verder uit te bouwen en de contacten dynamisch te houden.

Vraag hier je lidmaatschap aan

Meer informatie

Voor meer informatie, bezoek Alumni Zevenkerken en download een voorbeeld van het tijdschrift “Zevenkerken”.

Duc In Altum!
Stijn Vanschoubroek