Uniform

Onze school handhaaft een uniformbeleid dat tal van voordelen biedt: het versterkt het groepsgevoel en het garandeert de gelijkheid onder studenten. Het uniform helpt ons ook om onze leerlingen snel te herkennen tijdens excursies en andere buitenschoolse activiteiten. Het maakt van elke leerling een ambassadeur van de school.

Hemd

Het hemd is het basiselement van het dagelijkse uniform.

Pull

Een pull die over het hemd gedragen kan worden, biedt extra warmte en comfort.

Polo

Tijdens de warmere maanden dragen de leerlingen een polo, die comfortabel en praktisch is voor dagelijks gebruik.

Officieel uniform

Voor bijzondere gelegenheden zoals een mondeling examen of een groepsbezoek hebben de oudere leerlingen een 'plechtig uniform'. Dit zorgt voor een respectvolle uitstraling.

Sport

Voor sportactiviteiten is er een specifiek uniform dat bestaat uit een wit en blauw truitje, waardoor teams gemakkelijk van elkaar te onderscheiden zijn tijdens sportevenementen.

Hoodie

Een comfortabele hoodie kan gedragen worden op het internaat en tijdens sportactiviteiten.

Wat vinden de leerlingen van het uniform?

Ik vind dat het uniform voordelen biedt, zoals een sterk groepsgevoel.

Eleonore, studente uit 4 Latijnse

Ik vind dat het uniform voordelen biedt, zoals een sterk groepsgevoel.

Eleonore, studente uit 4 Latijnse